Wednesday, August 09, 2006

Feia temps que hem voltava pel cap fer un blog, encara que no se si tinc massa a dir o si interessarà a ningú de fet tampoc se del cert si serè massa regular i desprès lo malament que escric en català. Bueno com podeu veure uns ànims per llogar-hi cadires, però pit i collons que vaig a intentar-ho.

La enveja es molt però que molt dolenta, l’altre dia vaig rebre un mail del Ivan Aguilar, el vaig obrir i o sorpresa lo bo que te un blog lo dolent que fot a parir al Miquel Fernandez-Diaz i de rebot a mi. Desprès de un parell de mails amb moltes explicacions l’amic Ivan hem va deixar millor amb unes excuses que vaig agrair molt, però renoi quina enveja, un lloc on poder dir el que volgui.......vaig anar mirant i des de la pagina del Ivan vaig entrar al blog mes famós desprès del campionat d’espanya de Baños, no es altre que la del Daniel Alsina i desde la del D. Alsina hem trobo la pagina de la Paty la xicota del Alf ... collons tothom en te,... enveja pura però jo en vull una i aquí estem intentant fer una benvinguda lo menys grollera possible però que tingui un mínim d’interès.

Imagino que la llegiran amics del mon dels escacs, amics de la facultat i amics d’altres àmbits, no se si haig de convidar a la gent a que la llegeixi o be quant escrigui alguna cosa que consideri d’un cert interès per algú concret enviar-li, no se fer-ho públic hem sembla molt petulant, no se sobre la marxa ho decidiré.

Com estreno ja esta be no?

Pere Reginaldo

10 d’agost del 2006 (dissortadament avui faig 41 anys, fa molts anys que no m’agrada gens)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home